Monday 21 October 2013

masin sihat : Garam Masakan Infrasonik

Garam Masakan Infrasonik

Garam Bukit Perang Terpilih dirakamkan dengan tenaga infrasonik khusus untuk membantu mengimbangi kerja-kerja pencernaan pada sistem tubuh.

Mengandungi 84 jenis mineral galian asli yang diperlukan oleh sistem tubuh manusia, diproses secara semulajadi tanpa penambahan apa-apa bahan kimia sentetik. Di bungkus khusus menggunakan Pek tidak telap cahaya bagi mengekalka kualiti dan kesan rakaman tenaga untuk manafaat yang berterusan.



Manfaat:

Membantu meningkatkan aktiviti pencernaan tanpa bebanan serta mengurangi penghasilan bahan tidak terhadam pada bahagian pencernaan yang menyumbang kepada masalah asidifikasi dalam darah.

Aplikasi Umum:

Digunakan sebagai pengganti kepada garam masakan biasa (Ingatan : Garam hanya boleh dimasukkan di hujung masakan, lebih kurang 30 saat sebelum menutup api kecuali masakan itu mengandungi kunyit). Juga boleh digunakan untuk mengurangi kesan bahan kimia berbahaya pada sayur-sayuran/buah-buahan dengan cara merendamkan sayur-sayuran/buah-buahan tadi di dalam air bersih yang diletakkan sedikit Garam Masak Infrasonik.

P/s : garam ni warna pink tau;)

# makan sunnah

# produk muslim
# produk bumiputera
# garam asli

No comments:

Post a Comment